FOREX-PJENJENE PNEU EN PVC ZA REKLAMNE PLOE, OZNAKE i sl. Opirnije: PJENJENE PVC ploe (FOREX) Ploe su de boje de svjetle, ujednaene i glatke povrine à ih ini idealnim za podloge za ispis i laminiranje u visokoj kvaliteti. Iznimno su flexibilne i s viestrukom primjenom, te se lako mogu rezati i obraivati standardnim alatima. Uobiajene primjene: - prijenosni displeji - reklamni natpisi - znakovi - pozadine svjetleih reklama - dekoracije interijera - izlobeni Panoi - oblaganje displeja, i sl. Ploe su bijele boje dimenzija: 203x305 cm i 203x152,5 cm Description du produit Cijene po debljinama: 1 mm. 53,80 knm2 2 mm. 57,80 knm2 3 mm. 62,80 knm2 4 mm. 79,80 knm2 10 mm. 173,80 knm2 Navedene cijene su sa PDV-om. Mogunost izrezivanja na mjeru. Mogunost dostave. Objavljen: 21.12.2016 u 17:58 Do isteka je jo: do prodaje Oglas prikazan: puta Povratak na listu ogla Korisnika podrka Preuzmi: iOS aplikacija Android aplikacija 169 Njukalo d. o.o. 2013. Sva prava pridrana. Technologie: TrikoderPUNJA ZA AKUMULATOR Problème de fonctionnement de l'appareil Se javljaju u zimskim danima. Kada se température sputa ispod nule. Ipak, ako o akumulatoru ne vodite rauna, sur jednako strada i leti. Najjednostavnije odravanje koje e akumulatoru znatno produkte vek je provera tenosti u elijama i to posebno u letnjem periodu. Za taj poduhvat vam je potreban samo jedan novi je flaa destilovane vode. Prvo à treba da uradite je da pomou novia odvrnete epove elija. Zatim pogledajte nivo tenosti u njima. Dobar nivo je ukoliko tenost prelazi preko plastinog graninika koji ima oblik slova L. Ukoliko je nivo nii, neophodno je dosuti destilovanu vodu. Kad sipate vodu nemojte to initi s velike visine, jer moe doi do prasanţi tenosti iz akumuatora, koja vam zbog prisustva kiseline moe spriti kou. Kad zavrite sa dosipanjem vode, samo da zavrnete epove. Sve zahvate na aumulatoru radite u gumenim rukavicama kako bi bila otklonjena svaka mogunost povrede. Ako alternateur ne proizvodi dovoljno elektrine struje za punjenje akumulator, onda akumulator morate dopuniti pomou punjaa. Sporim punjenjem, odnosno ne prejakim punjaem, neete preopteretiti akumulator. Takvo punjenje traje vie der 10 sati. Pre nego to ukljuite akumulator na punja, pregledajte nivo elektrolita (kiseline) ako je potrebno, dolijte destilovanu vodu. U toku punjenja morate odviti epove na elijama, da bi eksplozivni gasovi koji nastaju pri punjenju mogli izlaziti iz akumulatora. Plus d'informations sur ce produit A propos de nous | Otprilike posé deset sati iskljuite punja à jo pre nego à skinete abice s prikljuaka akumulatora. Tako ete spreiti kratak spoj. Noviji punjai sami se iskljuuju. A kumulus karla putovanja nou ili po loem vremenu na farovima, brisaima i grijanju uzrokuju veu potronju energieje iz akumulatora nego à to generator motora moe nadomestiti. Ponovno, akumulator e biti preslab da pokrene démarreur rani znak slabljenja postaje jasan kad se kod paljenja moteur jedva okree. Ako provera pokae da spojevi ispravni, akumulator izvadite i dajte ga na punjenje u mehaniarsku radionicu ili ga sami napunite. Veine akumulatora ima kapacitet od 48 ampersati à znai da moe dati 48 ampera na sam, 4 ampera na 12 sati i tako dalje. Stoga su za punjenje jainom od 2 ampera potrebna 24 sata da bi se napunio potpuno prazan akumulator. U hitnom sluaju punjenje s visokih 10 Ampères, kojih 30 60 minuta dovoljno je da upali auto. Meutim, ustala jaka punjenja mogu otetiti akumulator bolje je puniti manjom jainom vie sati ili ak ostaviti preko noi. Postavite punja na visoku ili nisku snagu, zavisno od upotrebe. Otkopajte ice akumulatoru i, ako je mogue, izvadite akumulator iz automobila. (-) klemu, un crvenu icu na pozitivnu () klemu. Prikljuite punja na utinicu i ukljuite ga. Neki se punjai automatski iskjuuju kad se akumulator skroz napuni, à je svakako prednost. U suprotnom, morate proceniti prema proteklom vremenu et proverom elektrolitske tenosti akumulatorskim hidrometrom. U oba sluaja, uvek iskljuite punja iz struje avant la négociation uklonite tipaljke i ponovno spojite ice akumulatora. Savet za punjenje akumulatora: Akumulatorima je potrebna struja da bi funkcionisali. Akumulator nikad ne treba prazniti ispod napona 1,8 V po eliji, tj. 6-voltni akumulator do 5,4 V, un 12-voltni do 10,8 V. Prilikom punjenja akumulatora izvan vozila treba podesiti jainu struje iz ispravljaa prema tehnikom uputstvu akumulatora. Ceci vredi i za vrijeme trajanja punjenja. Je tiens à remercier le président de la Cour suprême. Ispravlja se moe automatizovati, à jest da prestaje punjenje kada napon akumulatora dostigne vrijednost 15,6 V, stoje postignuto stabiliziranjem izlaznog napona ispravljaa na tu vrednost. Ako treba puniti 6-voltni akumulator, stabilizovana vrednost ispravljaa je 7,8 V. Ported ovoga moe se i struja punjenja ograniiti na maksimalnu vrednost. Jednosmerni napon dobiva se iz ispravlja. Potrebno defaziranje postie se promenljivim otpornikom. 2 - 20 V. Le droit à l'égalité entre les sexes et le droit à l'égalité des chances. Otpornik sa ampermetrom prekidaem kao i signalna lampa montira se na prednjoj ploi. Transformateur dolazi na metalnu asiju. Olovni akumulatori za vozila dnevno gube do 1 svog kapaciteta usled samopranjenja, nezavisno de stanja do kog su napunjeni i température okoline. Tako posle, npr. 4 do 6 nedelja, ako se vozilo ne koristi, napunjen akumulator gubi et polovine svog kapaciteta, ukoliko se za à vrijeme ne dopunjava. Kada vozilo treba krenuti akumulator ne moe pokrenuti moteur. Pri punjenju nikl - kadmijumskih akumulatora ne se compose pas de premaiti vrednosti napona i struje punjenja. Il n'y a pas de limite pour le prélèvement à la sortie de la citerne. Kapacitet akumulatora je odreen strujom pranjenja i vremenom pranjenja. Vreme pranjenja se moe normirati pa se time odreuje i struja pranjenja. À je nazivni kapacitet akumulatora koji kod akumulatora predvien za punjenje punjaem koji je potrebno izraditi iznosi 0,5 Ah. Struja punjenja za akumulatore iznosi 50 mA, ali je potrebno 14 sati da se postigne nazivni kapacitet. Dans le cadre de la procédure visée par le règlement (CE) no. Taille du module 700 mAh za sve vrednosti struje punjenja pri temperaturi vioj od 5 0C. Punjenje veom strujom smanjuje vek trajanja akumulatora. Le prvom punjenju u akumulatoru se smeta elektrini napon vei za 40 od onog koji et moi iskoristiti iz akumulatora. Pri svakom sledeem punjenju pohranjeni elektrini napon zavisi o stanju ispranjenosti akumulatora. Prema tome vreme punjenja je unapred poznato. Punjai jednostavne konstrukcije mogu napuniti accumulateur samo priblino do nazivnog kapaciteta. Ako se punjenje ne prekine na vrijeme akumulator se moe otetiti. Minijaturni akumulatori hermetiki su zatvoreni et izveden je sigurnosni povratni ventil. Il est interdit de procéder à l'élimination des déchets et de les éliminer. On ne pui jer e sigurnosni ventil proraditi i smanjiti pritisak, ali e se izgubiti deo elektrolita pa e se nazivni kapacitet akumulatora smanjiti. Esto se a accumulateur mora nadopunjavati izvan vozila. Ovo je sluaj kada se iz akumulatora uzima vie energieje nego se se u njega dovodi. Napon po eliji iznosi 2 Prilikom punjenja raste napon do 2,6 V, dakle kod 6-voltnog akumulatora (3 6elije) 3 x 2,6 7,8 V, un kod 12-voltnog 6 x 2,6 15,6 V. im se dosegne taj napon prilikom punjenja dolazi do intenzivnog kuvanja tj. De l'essence et de la graine. Samopranjenje se moe kompenzovati ako sekumulator puni konstantnom strujom, pa e uvek biti napunjen kad zatreba.
No comments:
Post a Comment